Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sektör, afacan bir çocuk gibi bu aralar.

O yüzden uzak duruyorum.
Hocam 70 dolarla başlayayım dedim İO aldım felan 40 dolara düştüm