Konu
High Coine ne olur sizce?
18-07-2024, 20:35:08
#3
Digifox
Haz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sektör, afacan bir çocuk gibi bu aralar.
O yüzden uzak duruyorum.
Hocam 70 dolarla başlayayım dedim İO aldım felan 40 dolara düştüm