Merhaba, oncelikle geçmiş olsun.
Gelelim dosyalara, bazı avukatların katibi vardır hemen işleme aldittirir. Bazı avukatlar tek çalışır, üstüne düşeni yapar (kapama talebini gönderir, sonraki işi icraya bırakır. ).
Vatandaş uyaptan bakın, avukat tahsil harcını ödeyip, kapatma talebi attıysa icraya ulaşmayı deneyin.
Yine netice alamazsaniz yarın gün içinde bana ulaşabilirsiniz.
merhaba , mesajınız için teşekkürler. vatandaş uyaptan baktım hiç bir işlem yapılmamış 3 gündür öyle duruyor. Daha sonra avukatlık bürosunu aradım banka muhasebesi kapama yapmamış o yüzden işlem yapamadık vs bişeyler söyledi. Tekrar aramışlar bankayı yarın kapatacağız büyük ihtimalle dediler. Yarın bakalım gün içinde neler olacak