Ofis için bende fazlasıyla iş görür bende farkındayım ama başka sebeplerdn dolayı yüksek fiyatlı cihaz almam gerekti.
Anlayamadım kusura bakmayın. Sadece fazla para mı vermek istiyorsunuz? Sebebi ne ise ona göre ya işlemcisi, ya ekran kartı yüksek cihaz önermek isterim. Sadece pahalı mı olması gerekiyor sizin için?