Avukatlık bürosu aradı beni,
şu kadar borcunuz var dedi.
ardından e-devlete girip baktım evet o kadar borcum dosyada gözüküyor.
hemen ödersem peşin ne olur dedim?
Bir fiyat söylediler ve onu gönderdim,ardından dekont istediler onuda gönderdim. O gün bu gün hiç bir işlem sağlamadı avukatlık bürosu öylece aynı duruyor e devlette dosya son eklenenlere falan bakıyorum aynı.
bana ulaşır mısın pmden yardımcı olmayaa çalışayım size