katip25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ödemeyi avukata mı yaptınız icra dairesine mi ? avukata ödeme yaptıysanız icra dairesine haricen tahsil talebi gönderdi mi ?
Avukatlık bürosu aradı beni,

şu kadar borcunuz var dedi.

ardından e-devlet’e girip baktım evet o kadar borcum dosyada gözüküyor.

hemen ödersem peşin ne olur dedim?
Bir fiyat söylediler ve onu gönderdim,ardından dekont istediler onuda gönderdim. O gün bu gün hiç bir işlem sağlamadı avukatlık bürosu öylece aynı duruyor e devlette dosya son eklenenlere falan bakıyorum aynı.