Merhabalar.
Bankaların avukatlarla anlaşmaları ayrı sözleşmelerle yapılır ve banka
ile organik bir bağlantıları yoktur. Yaşadığınız durumda avukatların
dosyaya borcun kapandığına dair yazı göndermesi gerekir. Haricen
tahsil bildirimi denir uygulamada. Normalde kolay bir işlemdir ama
üşenme gibi bir şey nedeni ile gecikebilir. Ya da gerçekten meşgullerdir.
Siz dosya borcunun tamamını ödediyseniz faiz işlememesi gerekir.
İşlediyse sizden tahsil edilemez. Tahsil olduysa fazlasıyla geri alabilir
ve/veya ilgililerin yargılanmasını sağlayabilirsiniz.
Ödeme yaptığınıza dair evrakları icra dairesine gönderebilirsiniz. Ama
e imzanız yoksa uyap sisteminden gönderemezsiniz. Elden teslim
etmeniz gerekir. Bazı durumlarda CİMER den yapılan işlemleri ciddiye
alıyorlar. Ama pek güven vermiyor. Normalde yapmamaları lazım.
Bu tip durumlarla karşılaşmak istemiyorsanız en mantıklı çözüm
icra dairesine ödeme yapmak. En azından işlem yapmayan memurları
doğrudan CİMER e şikayet edebilirsiniz. Profesyonel destek almak
isterseniz profilimdeki numaradan ulaşabilirsiniz.
İyi forumlar