Eğer hizmetinizden memnun kalınmadıysa müşterinin yasal süreler dahilinde ödediği parayı iade alma hakkı vardır. Siz arkadaşın Facebook ile arasında olan muhabbetin ne kadarını biliyorsunuz? İtiraz size mi yapıldı ki bu kadar kolay damgalıyorsunuz. Bir kişinin sizin gözünüzde ne olduğu, yasal haklarını arayamayacağı anlamına gelmiyor. İthamlarınızda genelleme yapmayın. Hayatınızda herhangi bir şey için hiç iade yapmadınız mı?
Emek hirsizligi tekrar soyluyorum hizmetten memnun kalmadiysa ilk once bize gelir talep eder iade ederiz ama teslim aldiktan sonra uyaniklik yapip aldigi hizmetin psrasinida aliyor ise hirsizdir facebookta ayninsekilde reklam verip parayi geri cekiyosan gozumde aynisin