Kullanıcı haklı değil bende işletmeyim gelip hizmet alıp chargebackla parasını geri almaya çalışan insanlar var ise o kişiler benim gözümde hırsızdır kime yapıldığı farketmez.
Eğer hizmetinizden memnun kalınmadıysa müşterinin yasal süreler dahilinde ödediği parayı iade alma hakkı vardır. Siz arkadaşın Facebook ile arasında olan muhabbetin ne kadarını biliyorsunuz? İtiraz size mi yapıldı ki bu kadar kolay damgalıyorsunuz. Bir kişinin sizin gözünüzde ne olduğu, yasal haklarını arayamayacağı anlamına gelmiyor. İthamlarınızda genelleme yapmayın. Hayatınızda herhangi bir şey için hiç iade yapmadınız mı?