Bir itiraz yapıldığına göre haberli veya habersiz bir şekilde müşterinin kartından para çekilmiş demektir. İtirazı haklı bulan merci parayı iade ediyorsa kullanıcı bir şekilde haklıdır değil mi? Kalkıp hırsızlık yapıyorsun, gerçi herkes bunu yapıyor demek sizin ne haddinize?
Kullanıcı haklı değil bende işletmeyim gelip hizmet alıp chargebackla parasını geri almaya çalışan insanlar var ise o kişiler benim gözümde hırsızdır kime yapıldığı farketmez.