Yani senin yaptığın bir nevi hırsızlık hocam facebooktan hizmet alıp harcama itirazı yapıyosun paranı geri alıyosun herkes yapıyor gerçi ama bence hiç şikayet etme otur yerine ne kadar gelirse kabül et
Bir itiraz yapıldığına göre haberli veya habersiz bir şekilde müşterinin kartından para çekilmiş demektir. İtirazı haklı bulan merci parayı iade ediyorsa kullanıcı bir şekilde haklıdır değil mi? Kalkıp hırsızlık yapıyorsun, gerçi herkes bunu yapıyor demek sizin ne haddinize?