gokcemdijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani senin yaptığın bir nevi hırsızlık hocam facebooktan hizmet alıp harcama itirazı yapıyosun paranı geri alıyosun herkes yapıyor gerçi ama bence hiç şikayet etme otur yerine ne kadar gelirse kabül et
hocam ne alaka onu yapmadım reklam bile vermemisim