Uğraşırım derseniz Ayıplı mal sattığı için dava açın arabayı geri almak zorunda.
Hocam neresi ayıplı mal? Expere götürmüş adam, exper demiş ki araçta mavi duman ve yağ yakma durumu söz konusu. Napsın exper daha, adamın elini ayağını tutup noterde imza atmasını mı engellesin?