Daha geçen gün denk geldim. Yine aynı şekilde bir "basit" mevzusu. Müşteri bir platforma veri toplamak için tersine mühendislik yapılmasını istiyor. Ve toplanan verileri panelde yönetebilmek, düzenleyebilmek ve görüntüleyebilmek istiyor. Tahmin etmesi bile güç ama bütçesi 500 TL. Bazen kendi kendime diyorum acaba biz mi çok yüksek fiyatlar veriyoruz falan ama hayır. Piyasada cidden iki ekmek parasına yazılım yapan (yapamıyorlar genelde) "enayiler" olduğu sürece müşterilerin bu şekilde yüz bulması çok normal.