benimde 4-5 ay oldu sadece 1 kere 24 saate yakın sürekli kopmalar yaşadım, evin altındaki fiber ünite ile ilgili bir sorunmuş türk telekom ekipleri gelip düzelttiler.

Fiber kullanıyorum memnunum.