Tercih edenler memnun, kullanmadım ancak böyle yorumları okudukça benimde fikrim değişecek gibi duruyor.
kimler memnun hocam. siz bence biraz daha araştırın. sonradan pişman olursunuz. ben geçeli 3 ay oldu. ilk problemde patladılar; teknik destekleri yok santralleri yetersiz, yani telefonları acmıyorlar.
arıza kaydı bıraktığınızda ise gelen cevaplar hep aynı.
1 ay ücretsiz diye insanlara tatlı geliyor sanırım

zahmet olmazsa bir ara sikayetvar'a veya ekşi'ye girin bakın. insanları da yanlış yönlendirmemiş olursunuz.