anlamadıgı nokta şu hocam basit kelimesi herkes için aynı değil 10 yılını bu sektore vermiş bir insan ile 1 yıldır bu işi yapan kişinin basit algıları değişir basit bir işe basit demesini öğrenmeli ben kendim barmenim ve çoğu yaptıgımız kokteyle basitmiş diyen misafirlerim oluyor basite basit diyoruz lakin şu konuya gelecek olursak ben zaten XX,XXX E yakın bir fiyata anlaştım ilgili arkadaş ile buradaki basit olarak kullandıgım kelime fiyat konusunu değil süre konusunu etkiliyor arkadaşın bu kadar uzatmasına gerek yok
Sizin anlamadığınız nokta şurası ben anlatayım size. Basit diye bir tabir yazılım sektöründe yok. Basit olsaydı zaten xxx tutarlara yaptırırdınız ya da hazır bulurdunuz. Hazır bulamadıysanız ya da arkadaş size 1 günde teslim etmeyecekse basit değildir.Bazı insanların basit tabiri yüzünden 1000₺'ye hizmet vermeye başlıyorlar. 1 hafta sonra d.landırıldım diye konu açıyorlar.
Kısaca "BASİT" hayatınızda mutluluklar dilerim.