krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben konu açıcaktım benden önce açmışsınız , yazık gerçekten kendilerini bir şey sanıyorlar :/
Evet bir tedbir gelmeli
Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazıp yazıp siliyorum. En iyi tabiriyle: Yazık..
Maalesef
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun
dikkatli olmakta fayda var.
Benim inanmama sebeblerimden biri arkadaş 13 yıllık üyeyim dedi ama 2014 te kayıt olmuş 😃