Alıntı
İ10 Markalı bir araç satın aldım kurumsal bir expertize götürdüm ve raporda mavi duman atma ve yağ terleme şeklinde yaktığını bildirdiler bizde tamam deyip aracı satın aldık.
Sorunu sana söylemişler.

Ben de araç sattım, 1 ay sonra alan adam motor yedirdi, expere de gitmişti, yarısını ben ödeyecekmişim masrafın. Neymiş efendim uzun yolda yağ ışığı yanmış, duracak yer yokmuş da duramamış da motor yemiş, dursaydın dedim, yağ pompası arızası nere motor yeme nere. Üzgünüm ama exper alırken sizi uyarmış. Exper bizde de sorun bulmamıştı, hatta 700km memleketten yeni gelmiştim zorla aldılar arabayı daha soğumamıştı bile.