Selamlar. Bir arkadaşım kredi kartının ödemesini son ödeme tarihinden itibaren 20 gün geciktirmiş. Şu an kart bloke durumda imiş. Eğer ödemeyi yapar ise kart kullanıma açılır mı bunun hakkında bilgisi olan var mı?