GokhanGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben senin yerine olsam meksikaya gider oradan abd yapardım. diplomanı orada da kullanırsın. Ama bu yolu denersen iltica için sebep ayarlaman lazım aklında olsun.
Meksika Schengen bölgesinde değil, araştırdım belki bazı bölgelere veriyordur Avrupa dışında diye ama Meksika dahil değil hocam buna.
Biz Almanya'dan devam.