Finance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşününce Amerika işi çok mantıklı geldi.
İltica yapar mıyım bilmiyorum, konusu açılınca bile kendimi kötü hissediyorum.

Turist vizesi ile dediğiniz gibi bir şey yapılmaz, git gelme diyenler olmuş ancak Almanya gibi bir ülkede zor öyle yaşamak ama okul işlemleri için sürecin hızlanabileceğini ve orada ayrıntılı bilgi edinebileceğimi göz ardı etmemek lazım.
ben senin yerine olsam meksikaya gider oradan abd yapardım. diplomanı orada da kullanırsın. Ama bu yolu denersen iltica için sebep ayarlaman lazım aklında olsun.