Sabah %60 ile fatura ödediği konu başlığını görmüştüm.
- Bloke olmuş hesap ,
- Para çekemiyor ,
- Minimum 1.000 TL ,
- Ama fatura vs ödeyebiliyor!
Bence R10 'da değil, kendiniz de kusur arayın. Para kolay kazanılmıyor! Geçmiş olsun.
Haklısınız.
Bİz IMEI kayıt gibi sakıncalı konuları ve % bilmem kaç oranla faturalarınız ödenir gibi tehlike arz eden tüm konuları
yasakladık. Yasaklandığı için bu konular siliniyor.
Konuyu açan kullanıcı diyorki; ben R10'da birisi hakkında şikayet konusu açtım

-eee?
-adamdan savunma istemeden benim şikayet konum sonucunda adamı
banladılar diyor.. ( yani şikayetçi olduğu kişiyi moderatörler banlamışlar ) daha ne istiyorsun?
Pardon!
Beyefendiye göre şikayetçi olduğu kullanıcıyı banlamadan önce savunma isteyecekmişiz..
Eğer şikayetçi olduğu için banladıkları kullanıcıdan savunma isteseymiş moderatör belki o zaman mağduriyeti giderilirmiş.. Vay be! Taleplere bak..
Koca R10 beyefendinin keyfine göre davranacakmış. Onun keyfine göre davranmadığımız için hesap sorar gibi bu konuyu açmış.
Bundan sonra bu kullanıcının ne reportlarına ne şikayet konularına bakılmayacak..