Sabah %60 ile fatura ödediği konu başlığını görmüştüm.

- Bloke olmuş hesap ,
- Para çekemiyor ,
- Minimum 1.000 TL ,
- Ama fatura vs ödeyebiliyor!

Bence R10 'da değil, kendiniz de kusur arayın. Para kolay kazanılmıyor! Geçmiş olsun.