neden r10 platformu ödemeler için aracılık sistemini tercih etmiyor?
Aracılık sistemi için kanundaki maddeler çok ağır, elbette R10 bir şey yapıyor bu konular için; bu yüzden sistem için zaman gerekir.
Devir baya kötü, dolandırılıp Moderator hakkında şikayet eden çok başlık gördüm sonra onlarda silindi.
Aslında silinmemesi daha iyi olabilir.
Forumda gruplaşmada mevcut ne yazık ki. 2-3 tane mod tanıyan burada ahkam kesiyor..
2-3 moderatör tanıyor diye lanse ettiğiniz kim var ise, tanıdığının kanıtıyla ve belirttiğiniz ahkam kestiği görüntü ile beraber Coşkun Çetin'e özel mesaj gönderirseniz kendisi ilgilenir.