hantal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Meslek lisesi bölüm için yapacaksanız 3. Bölmede yer alan puan baz alınır. Ham puan ile bakmayacaksınız işe ki kaldı ki puanlada işiniz yok. Önemli olan sıralamanız tercihinizi sıralamaya bakarak yapın iyi forumlar dilerim
ErayEfe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başında Y ibaresi olanlar ile tercih yapıyorsunuz.

meslek lisesi mezunları ek yerleştirme puanı/sıralaması ile tercih yapıyor.

sıralama.
Çok teşekkürler ☺