En yakın karakola gidip şikayetçi olun. Kişi de banlanmış zaten başkasını da mağdur edemez.
Adliyede forumdan biri hakkında şikayetçi oldum en son kişi bulunamamış diye yanıt aldım.

Yönetim bilgilerini vermemiş mi ne olmuş bilemiyorum davanın üzerine gideceğim.
Profil bilgilerine kadar herşeyi verdim r10.net web site yönetiminden bilgilerinin alınıp kişiye ulaşılabileceğini ve ısrarla savcılık tarafından kişi bilgileri talep edilmesini belirtmeme rağmen..