Konu
R10'da neler oluyor ?
16-07-2024, 17:30:17
#28
ntka
Konu sanırım indirimli fatura ödemesi.
Daha önce bende mağdur oldum o konudan dolayı.
İndirimli fatura ödemeleri yasaklanmalı forumda kesinlikle.