sevgili
@xertanx; insülini ve derecisini doktorların dediğine göre ayarla, ve tatlılardan gerçekten uzak dur, bu şeker yaşa bakmıyor kollardan bacaklara kadar saldırıyor eğer dikkat etmezsen sağlıklı yaşa kardeşim dikkat ettiğin sürece şeker sana hiç bişey yapmaz, ama dikkat etmediğin sürece şeker seni mahveder. lütfen dikkatli ol. (babamı şekerden kaybettim)