Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Iğneler için bir şey diyemem. Sonuçta bu işin okulunu okuyan hekim tarafından yazılıyor. Kullanmanızda yarar var.

Çevremde zeytin yaprağını demleyip düzenli olarak içen çok kişi fayda gördüğünü soyledi. Bunu araştırabilirsiniz. Kafanıza yatarsa kullanırsınız.

EK:
2013 yılına ait bir klinik çalışmada ise, zeytin yaprağının insanlarda obezitenin başlıca etkenlerinden biri olan ‘insülin direnci’ üzerinde etkisi araştırılmıştır. Ölçümlerde zeytin yaprağı özütünün insülin hassasiyetini yüzde 15-20 civarında düzelttiği gözlemlenmiştir.

KAYNAK:

https://yeditepehastaneleri.com/sagl...lenmi%C5%9Ftir.

https://www.medicalpark.com.tr/zeyti...dalari/hg-3497

https://www.erdemyesilada.com/tr/art...ilirsiniz.html