DJ_HarrY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekşi erik kurusu iyi geldiğini söylüyorlar.
Büyük ihtimal bende de var ama gidip gözükmüyorum sonuçları moral bozacak diye
Geçmiş olsun..
Şeker kelimesini duyunca daha kötü hasta oluyorum psikolojik olarak . Keske bende gitmeseydim.