Forum kişiyi banlatmaktan başka hiç birşey yapamaz. Daha fazla sonuç almak istiyorsanız hukuki yollara başvurun.
Ama üzüldüm. Zaten zor durumdasınız. İndirimli faturanızı ödemek istemişsiniz. Üstüne dolandırılıp faturalara ödeyeceğiniz meblağ da çöp olmuş oldu.
Lütfen karakola gidip şikayetçi olsun. Belli olmaz hukuki işler. Bakarsınız bulunur. Size yalvarır ondan sonra.