JaimeLannister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burası adliye yada savcılık mı hocam ne istiyorsun adamlar bulup assın mı burası da sonuç olarak bir forum hakkınızı asıl aramanız gereken yol yasal yollardır
Eski üyeliklerin sürekli patlaması normal değil. Forum yöneticileri sonrası için bir şey yapamaz belki ama en azından iki adımlı doğrulama zorunlu olmalı. Yeni üye birisi mecburen önden ödeme yapıyor ama karşısındaki adam d.olandırıcı. bu insanların ne suçu var peki ticaret puanı almak için mecburen ticaret yapacaklar?

Ben her girişte SMS doğrulaması için mesaj attım coşkun beye. Ama çok maliyetli olacağı söylendi. SMS olmuyorsa en azından iki adımlı doğrulama zorunlu olmalı artık.