Mod arkadaşın dediğinine göre konu başlığı hatalıymış konu başlığını düzeltmek çok zor olmasa gerek konuyu silmek daha kolay gibi geldi

mod lar bize söz hakkı vermeden hemen konuları kilitliyor biz yorum yapamıyoruz konuyu raporlayabilirsiniz diyor raporladım herhangibir dönüş bile yapılmadı