Merhabalar,
Şuanda vodofone kullanıcısıyım yurtdisina çıkarken yurtdisi paketi yaptırdım ve yurtdisina geldiğimde sim kart R harfi yazıyor ve firma ismi de global yazıyor.
Yanımda uygulamasına bakıyorum İnternet paketi vodofoneden azalmıyor bu internet paketini nereden kullanıyor? Vodofone arıyorum biz bilmiyoruz diyor acaba global Firması vodofoneye sonradan mı yansıtacak GB kullanımını?