Hayırlı geceler. Sırf başlık için boş yapacaklar varsa yapmasın lütfen yav
evet arkadaşlar seri katil oldum 2 günde 12 tane sinek öldürdüm. Sizin rekor nedir. Hiçbir kimyasal kullanmadan kendi cabalarımla hepsini avladım 😃
kurban olayım boş konuşacaklar okumasın konuyu çok stres içindeyiz. Azıcık eğlence olsun
Şimdi öldürme sebebim şu. Gece yatarken kafamda dolaşmaları 😃
Eğer Kurbanların Arasında 0rh+ Kan Çekmiş Sivri Sinek Varsa Kargolayabilirmisiniz ?
Kızılay'a Bağışta Bulunacağım Kanı Çekmiş Ş*erefsiz Bi'Elime Geçirsem 🤣