Bende 3 sene önce bıraktım sanırım (bırakınca böyle oluyor unutuyorsun günleri saymayı )

Bırakmaya karar verdiğimde bu videoyu bende izledim başarısız oldum mu oldum ama bu başarılı olma yolundaki ilk adım oluyor yani başarısız olmazsan başarıya ulaşamıyorsun denemelere devam et kendini tut ama içtiğindede başaramadım deme bırakacağın günün provalarını yapmış sayılıyorsun günü gelince artık içmeyeceksin (+15 yıl içip bıraktım)