10 yıl aktif içen biriyken ofiste bir duruma sinirlendim. O an sigara yakayım derken çakmak yanmadı, senin de sigaranın da çakmağının da deyip ikisini de fırlatıp attım. Bıraktıktan sonra 10 yıl boyunca toplasak uzun aralıklarla, keyfe keder 5 tek falan içmişimdir.

Hepimizin zor zamanları oluyor, Şubat depreminden sonra yeniden başlayıp 1 yıl kadar yine aktif olarak içtim, neredeyse günde 2 pakete çıkacaktı. Zam üstüne zam gelmeye başladı, karaborsa gibi market market arar oldum. Bu böyle gitmeyecek deyip yeniden bıraktım. Ve o günden bu yana 1.5 yıldan fazladır aklıma dahi gelmiyor.