Merhaba, kendi bırakma hikayemi size anlatayım belki işinizi yarayacak bir noktası olur. 12 yıl boyunca sigara içtim, son 2-3 yıl günde 2 paketi geçer olmuştu. 5 sene önce kadar elektronik sigara sayesinde 6 ay kadar sigara içmedim, sadece elektronik sigara ile idare ettim. Hani şu eski tip, pamuğu teli sarılan, likiti demlenen. Tabii zor olmuştu ik 1 ay kriz geçirdim neredeyse ama ağzıma sürmedim, 6 ay sonunda arkadaşımdan 1 tane sigara otlandım ve geri başladım. Ta ki 1.5 sene öncesine kadar, bir gün tekelde satışı illegal olan V*z*l cihazlarını gördüm ve denemek istedim. Bir süre hem sigara hem onu içtim, bir gün sigaram bitti ve gidip almaya üşendim sadece bu cihazı içtim ve yettiğini gördüm. Günler geçti sigara almamaya karar verdim sadece cihaz kullandım, tabii kessin diye biraz abartılı içtim. 5-6 ay kadar böyle devam ettim, oturduğum yerden taşındım. Aynı cihazdan bulamadım farklı bir modelini aldım o da çakma çıktı (alıp doldurmuşlar içine) tadı çok iğrençti ve tiksindirdi beni, ondan sonra aylar boyunca içmedim ve bırakmış oldum. Son 1 senedir ara sıra "bazı" içeceklerin yanında zevkine alıp içiyorum, olmayınca aramıyorum.

Not: Tavsiye ettiğim bir yöntem değil, bahsettiğim cihazın içinde ne olduğu tam olarak bilinmiyor, ülkemizde legal değil vs.