AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli üstadım, neyse ki ben bu konuları aşalı çok zaman oldu.
Benim adıma utanılması ya da benim yapacağım bir yorumdan dolayı utanmam.
Herkesin bir hikayesi vardır. Herkesin bir düşüncesi, bir yöntemi vardır.
Sigarasız durabilmek ya da farklı konularda bir şeylerle başa çıkabilmek mükemmellik değil.
Egoistlik ya da mükemmellik, inanın ki pek umrumda değil. Bana bir şey kazandırdığı ya da kaybettirdiği bir durum da yok.
Benim başa çıkma yöntemim, bir üst mesajda yazdığım gibidir. Etrafımdaki insanlar da bırakmak istiyorsa bu yorumları yaparım.
İsteyen egoist diyebilir, isteyen eline son sigarasını alıp inatlaşır, hesaplaşır, yüzleşir. Herkesin kendi kararıdır bu, ben buna saygı duyarım.
Herkes için hayırlısı ne ise öyle olsun.

bu cevabın böyle olumlu bir mesaj olacağını hiç düşünmemiştim. Bende ön yargı yapmışım. Özür diliyorum. Haklısınız. Haklılık payınız var. Arkadaşta dikkate alacaktır diye düşünüyorum. Teşekkür ediyorum, iyi geceler diliyorum