Değerli üstadım, neyse ki ben bu konuları aşalı çok zaman oldu.
Benim adıma utanılması ya da benim yapacağım bir yorumdan dolayı utanmam.
Herkesin bir hikayesi vardır. Herkesin bir düşüncesi, bir yöntemi vardır.
Sigarasız durabilmek ya da farklı konularda bir şeylerle başa çıkabilmek mükemmellik değil.
Egoistlik ya da mükemmellik, inanın ki pek umrumda değil. Bana bir şey kazandırdığı ya da kaybettirdiği bir durum da yok.
Benim başa çıkma yöntemim, bir üst mesajda yazdığım gibidir. Etrafımdaki insanlar da bırakmak istiyorsa bu yorumları yaparım.
İsteyen egoist diyebilir, isteyen eline son sigarasını alıp inatlaşır, hesaplaşır, yüzleşir. Herkesin kendi kararıdır bu, ben buna saygı duyarım.
Herkes için hayırlısı ne ise öyle olsun.


SmhCLK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o kadar egoist bir yorum ki senin adına utandım.

herkes aynı yoldan geçmiyor. Herkes aynı sudan da içmiyor.
sen katil olmadın diye katil olabilecek sınavdan geçmemiş olabilirsin diyordu bir hikaye de. o gibi.
Sizin gibi diyen çok insan gördüm. Hala bırakmayan. bir nefeste yoldan çıkan.
Çocuk demişsin. 2 çocuğum var. dilime getirmek istemem ama dünyayı yakarım canları için. Onlar yoksa varlığımın da bir hükmü olduğunu düşünmüyorum. Ana baba yar değil bu evlat.
ben içerim bırakırım da bu hususta yukarıya arkadaşa da yazdım irade de herkeste aynı değil. herkes sizin gibi "mükemmel" olamıyor işte naparsın....
Yorumunuzu kaldırmanız dileğiyle.