Günde 2 paket sigara içiyordum. 8-9 yıl önce bıraktım. Sigaraya vereceğim paraya kredi çeker taksitini sigaraya ödettirip daha iyi bir arabaya binerim diye şart koştum kendime. Arabayı aldığım gün sigarayı komple bıraktım. Arkadaşların da önerdiği gibi tavsiyem, bitti dediğin an 1 tane içeyim 2 tane içeyim dersen tekrar başlarsın. İlk bir kaç gün ara sıra ataklar gelebilir ( 5-10 gün sonra azalıyor ) o ataklar esnasında ufak bir yürüyüş yapıyordum.