AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlamamakla çözdük biz ama, düşünüyorum. Yahu bu ufacık şey benden daha mı güçlü?
Anan ölür, baban ölür, sevgilin terk eder, gün gelir çocuğun ölür. Onlarsız yaparsın da şu küçük izmaritle başa mı çıkamazsın?
Eğer içiyor olsaydım, onu hayatımdan kolaylıkla siler atardım.
Benden, benim irademden daha mı güçlü?
Benim hayatımdakilerden daha mı önemli?
Vallahi üzülüyorum, bu kadar mı güçsüz insanlar....
o kadar egoist bir yorum ki senin adına utandım.

herkes aynı yoldan geçmiyor. Herkes aynı sudan da içmiyor.
sen katil olmadın diye katil olabilecek sınavdan geçmemiş olabilirsin diyordu bir hikaye de. o gibi.
Sizin gibi diyen çok insan gördüm. Hala bırakmayan. bir nefeste yoldan çıkan.
Çocuk demişsin. 2 çocuğum var. dilime getirmek istemem ama dünyayı yakarım canları için. Onlar yoksa varlığımın da bir hükmü olduğunu düşünmüyorum. Ana baba yar değil bu evlat.
ben içerim bırakırım da bu hususta yukarıya arkadaşa da yazdım irade de herkeste aynı değil. herkes sizin gibi "mükemmel" olamıyor işte naparsın....
Yorumunuzu kaldırmanız dileğiyle.