Başlamamakla çözdük biz ama, düşünüyorum. Yahu bu ufacık şey benden daha mı güçlü?
Anan ölür, baban ölür, sevgilin terk eder, gün gelir çocuğun ölür. Onlarsız yaparsın da şu küçük izmaritle başa mı çıkamazsın?
Eğer içiyor olsaydım, onu hayatımdan kolaylıkla siler atardım.
Benden, benim irademden daha mı güçlü?
Benim hayatımdakilerden daha mı önemli?
Vallahi üzülüyorum, bu kadar mı güçsüz insanlar....