Konuşma tarzı aynı, az önce yukarıya yazdığım haksız -trade mesajımın hemen üzerine wp'den itişime geçmiştir kendileri. Emrecim bu foruma uygun olmadığını tekrardan dile getiriyorum. Sen hariç herkese iyi forumlar 😊