15 sene içtim sonra hayatın ve sağlığın diğer her şeyden değerli olduğunu anladım.

Daha sonra dedimki su içmeden kaç gün yaşarım belki 3-5 gün yaşarım dedim.

Daha sonra sigara içemeden ne kadar yaşarım diye sorduğumda jeton düştü ve sigaranın bir ihtiyaç olmadığını anladım biraz geç anladım ama 4 yıldır içmiyorum ve kendimi diğer insanlardan farklı hissediyorum.