tek kural var.
bırak.
bıraktıktan sonra ben 1 tane içeyim 2 tane içeyim yok.
bırak.
bitti. orada kalsın. bu işin tek kuralı bu. ilk 8 yıl içtim. 5 yıl bıraktım. eşimden dolayı sırf o içiyor bıraksın diye başladım 2 yıl içtim 2 yıldır yine içmiyorum. aynı yöntem.
eşim hala içiyor çünkü bıraktıktan sonra çok daraldım 1 tane içeyim bir şey olmaz diyor.
oluyor! bırakamıyor.