toprakttkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saat 22:14 olmasına rağmen yasağı kalkmadı.
Sunucu saat farkı olabilir +6 saat içinde açılır banı.

Bilgi: Sizin konu açmanıza gerek yoktur her üye kendi hesabından sorumludur ve bu işlemler için ilgili iletişim kanalları vardır
* Ban kategorisi
* Ban maili

kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş dediğiniz multi hesabınız sanırım 2 hesap ta aynı numarayı kullanıyor @Engin;

https://www.r10.net/sorum-var/414609...cekilicek.html

https://www.r10.net/sorum-var/414582...post1087678542