Arkadaş dediğiniz multi hesabınız sanırım 2 hesap ta aynı numarayı kullanıyor @Engin;

https://www.r10.net/sorum-var/414609...cekilicek.html

https://www.r10.net/sorum-var/414582...post1087678542