asarikus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı mail bugün bana da geldi. Anlamadığım bir şey var. Ben Kanva abonesiyim. Görseli de canvadan aldım. Be adam, dava atacaksın Kanva vb yerlere verme o zaman fotoğrafı. Sadece kendi sitende ücretli sat! Ne tutturursak ayağı, para koparma yöntemidir.
3 gün önce diğer sitem için de mail attılar. İşinize bakın para falan ödemiyorum dedim. Müşterileri ciddi zarar görmüş de para araklamaya çalışıyor.