SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendinizi böyle kandırın hocam =)

feto hala pek çok yerde cirit atıyor. güç kaybetti ama bitmedi, siyasi uzantılarına hiçbir şey olmaması,en büyük eski fetocuların bu ülkede bakanlık yapabiliyor olması vs de bunun en güzel kanıtıdır.

olan terör amaçlı değil de dini duyguları sömürülerek bu pisiliğe bulaşmış saf yurdum insanına + imajı ve gücü zayıflatılmış tsk ya oldu. esas beyin takımına birşey olmadı yani.
Kolu bacağı kesildiya sen ona bak kıvranıp duruyor işte.